Bättre

Jisses vilken sjukstuga det har varit... min förkylning utvecklades till influensa... sen fick N feber o hade de i en vecka... han var helt väck.. bara låg i soffan o sov mest :/ vilket inte är likt min lillkille!!
sen blev det svårare att få i honom vätska o han kräktes nåra ggr... blev några vändor till sunderbyn o de fick lägga in honom tom... han fick dropp några timmar sen hade blodkärlet gått sönder :S men det räckte tydligen han blev piggare och han fick oxå att han hade öroninflammation... nu är kuren klar och han mår piggare... idag är han på dagis...

Mamma mår oxå bättre :) nu hoppas jag verkligen att vi håller oss friska ett tag!!

igår var vi o firade farmor som fyllde år...

Nästa vecka är det kvällsjobb o sen ska jag gå och se Olof Röhlander igen... såå bra :) ser fram emot de....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback