Förkyld..

Så mycket sjukdomar som går... först feber... sen magsjuka (underbart när de små kaskadspyr, not) sen fick han bara bra ett tag och nu igen förkylning... 
Kul när de meddelar på dagis att de går magsjuka/feber o typ halva avd med barn är borta.... :S och senast RS virus.. hm... sen lyckades jag bli förkyld oxå... tack så mycket... 
 
Förstår inte vart orken kom förut när man jobbade på som vanligt o tom tränade när man var sjuk.. nu känner jag mig ganska halvdöd.... :/ 
 
Men bara och stiga upp o ta hand om bus... han ville inte på dagis idag.. blev ledsen när jag lämnade honom :( det skär fortfarande i mamma hjärtat... men ska hämta honom lite tidigare idag... kompar ut snart för att lämna bilen till verkstad.. blinkerns är slut... 
 
Vilken kommentar jag fick till förra inlägget... TACK!!! det värmde kan jag säga.. :) ska skriva och tacka personligt oxå...
 
Jag vet jag är lite seg på att uppdatera här.... 
 
N:s pappa har varit med om en bilolycka och hade verkligen änglavakt... jag grät när jag såg bilen :/ det var inte mycket kvar och han fick klippas ut... han hade tur som bara behövde operara nyckelbenet men han har inte N nånting... han hade honom förra veckan en kväll/natt då jag var tvungen att jobba... har fått ny tid till familjerätten då han inte ville gå i feb... han ville inte gå alls sa han till mig men jag fick ny tid... så jag vet inte vad som händer... suck... Livet blev verkligen inte som man hoppats på.... att de ska vara så svårt att acceptera.... 

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch dumma baciller, hoppas ni kryar på er snart. Livet blir tyvärr aldrig som man tänkt sig utan kan förändras på det sätt man absolut inte trodde. Det gäller att bearbeta det innan man kan aceptera och gå vidare. Ge det tid, tänk på allt du varit med om, det kommer ta tid för dig att bli hel igen.

Tänk på att du är stark och du fixar detta, du har många människor omkring dig som kan hjälpa dig och stötta dig i både glädje och mindre roliga saker.

Kram!!

2015-02-16 @ 19:18:32
URL: http://teamsaraochshaman.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback