God jul och gott nytt år

wow länge sen jag skrev... jättelänge sen.. ber om ursäkt för de.. :)

jag har haft sååå mycket att göra på jobbet.. har hjälpt till i växeln så har typ jobbat dubbla jobb ibland... känns de som.. december har aldrig varit så fullspäckad som nu.. pust..

annars är det som vanligt... jobbet går bra.. mycke stress dock.. jag kämpar på med mina hjärnspöken och att försöka bli den jag var förut... med N är det fint han växer o knackar.. så kul o se hans utveckling o man förvånas av alla dessa j**a faser han är i.. gud ibland blir man smått tokig... :S

jag har honom i stort sett heltid fortfarande.. pappan ringer lite då o då.. vet aldrig när... han åker bort nu så det blir skönt iaf.. lugn o ro.. förhoppningsvis..

nytt år snart... känns hemskt hur fort detta året har gått o eg. har de väl inte hänt så mycke.. ett år som ensamstående.. ett år med att kämpa på.. nästa år ska jag inte säga så mycket om man alltid säger samma sak så nu säger jag ingenting.. :)

har börjat gå hos sjukgymnast insåg att min rygg höll på att ta död på mig.. såå svag... men nu är de väl igång.. var ganska nyligen så jag försöker träna mig starkare... vikten pendlar men mest upp o de är inge bra.. tröstäter när det är stressigt oxå tydligen..

jaja de jag skulle säga var till er som nu fortfarande läser

ha en riktigt god jul o gott nytt år.. :) jag finns mer på fejjan förresten.. haha...

nu tar jag ledighet från allt..

Kommentarer
Postat av: Susanne

God jul & gott nytt år till er också.

Njut nu av ledigheten & att umgås med nära & kära.

2015-12-21 @ 21:57:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback