Födelsedag

Ja då har man själv blivit ett år yngre.. :) Hade födelsedag i måndags o hade lite fika i helgen... familjen o någon kompis kom förbi.. har mest varit irriterad inte för att jag har ångest o fylla år utan för de senaste årens minnen... fast egentligen är det väl ensamhet som bottnar.... och negativit tänkande... istället för att vara glad för de som kom blev jag besviken på de som sagt att de skulle komma men inte kom... försökte göra söndagen bra för N iaf..

Jag känner mig bara så arg o bitter på världen... de händer så mycket hemskheter i denna värld o orättvisor... snart vågar man inte gå utanför dörren för det är bara mord, skjutningar, våldtäkter m.m.

Bilen har krånglat o jag var tillbaka flera ggr förra veckan.. N har haft myra (läs mygga) i öronen, var tydligen hål i trumhinnan trodde läkaren de var helt igentäppt med gult gegga... ska behandla med vad de nu hette.. får se hur N tycker om de...

Ser fram emot mitten av september men samtidigt så har jag sån enorm oro för N och hur det kommer att gå för honom... så mycket som snurrar i mitt huvud just nu :(

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis i efterskott :-)

Åh Lill killen,hoppas han blir bra med medlet där då

2015-08-13 @ 10:56:25

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback