Maj

Snart är det maj.. sanslöst vad månaderna rullar iväg.. o snart fyller N 2 år!! 2 år!!! vart har tiden tagit vägen?? han var nyss 10 månader..

Vardagarna rullar på.. dagis o jobb o sen lite helg däremellan.. senaste helgen var bra... kusin fyllde 15 år!! (säger samma sak där, vart tog tiden vägen nyss var han 8).. iaf han busade med kusin N o en kompis.. hade fullt upp.. haha stackaren.. stannade där hela em.. fick fika o grillat.... sen somnade N väldigt bra.. :) var på fyndmarknaden oxå men jisses.. såå mycket folk gick inte att titta på saker.. hittade lite grann iaf...
Söndagen var vi på badhuset... har tänkt åka dit massa ggr men jag själv är rädd för vatten men nu fick jag sällskap.. sen kom M hem... han har ju varit borta en månad... så han kom på kvällen o träffade hans son o nu avslöjade han att han har ny tjej (vilket jag misstänkt i ett halvår) o de ska flytta ihop så han kommer flytta ti annan ort o sen kanske de flyttar till södra Sverige... han ville göra stort firande när N fyller två.... jag sa inte så mycket.... jag blev lite tagen.. bröt ihop när N somnat :(

Har varit på middag med mammagänget från bvc.. de var trevligt... :) då var N med farmor..

Ovissheten är tillbaka... eller den försvann aldrig.. jobbigt o leva med att man aldrig vet vad som händer... de finns i bakhuvudet o jag försöker bara få dagarna att gå....

Ha en trevlig valborg

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Men om han flyttar så kan han ju inte se N på väldigt länge? För N är för liten för att åka såna avstånd, jag hoppas att han är medveten om det? =(
KRAM!

2015-04-29 @ 16:54:29
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback