Rullar på..

Ja allt rullar som på... jobbar nu heltid och N är på dagis.. de går bättre o bättre o hans trivs där.. *sköönt*
Han har tand på gång så nu är kvällsrutinerna heelt annorlunda.. måste gå fullt ut o lägga mig med honom släcka o stänga allt.. sen håller han på leker ända in i det längsta... fastän han är jättetrött.. fast det kanske inte har med tanden o göra... han är täppt i näsan o snorar o har gjort i över en vecka.. men inge feber o masssor av energi...

Skulle verkligen vilja skriva hur jag verkligen mår o känner men detta är inte rätt forum... :/
kan dock säga att jag är otroligt känslig just nu o kan lätt börja gråta..

Matmarknaden var i veckan o de va kul.. var inte o käkade nåt för än sista dagen det har varit sååå mycket folk har inte haft lust o trängas.. det räckte den dagen jag var...

imorgon ska jag luncha med mammagruppen o det ser jag verkligen fram emot...

har en enorm trötthet som inte vill försvinna...

hoppas ni har det bra iaf...

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Hoppas att ni mår bättre snart och att ni får en jättefin höst <3
Kramis

2014-09-08 @ 18:31:13
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Susanne

hoppas ni mår bättre snart.

2014-09-10 @ 13:59:37
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback