konstig vinter..

det är verkligen en konstig vinter.. har väl varit riktigt riktigt kallt kanske tre veckor totalt.. sen har det varit mest 0 gradigt eller några minus.. tom plus ibland... fast jag klagar faktiskt inte :) gillar inte kylan men är inge kul med slask för man vill inte direkt gå ut då med vagnen.. klimatförändringar verkligen.. hm..

helgen kom och gick otroligt fort.. har varit ett allmänt kaos faktiskt men får väl hoppas på bättre nu... med Nico är det bra har varit med honom hela helgen.. lite brist på sömn då men jag antar att man inte får sova förrän han är 18 år.. min fiiina lillkille... <3 och igår sa han mamma igen!! lyckan är total.. han har bara sagt pappa mest även när inte pappa är där.. det värmer i hjärtat o höra han säga mamma igen.. :)

ny vecka och börjar med kvällsmöte så får se om jag hinner se min lillplutt idag.. :/
ha en bra dag... äntligen soool

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja solen e underbar :-)

2014-02-24 @ 12:43:08

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback