Thats life

Ja livet går verkligen upp o ner... Riga var toppen.. bra konferens, bra/skitdålig mat, bra/skitäcklig färja, fick lite tid att gå på sightsign i Riga.. trevligt o mysig stad.. dock ingen jag skulle direkt åka tillbaka till.. väldigt dyrt där.. men blev nåra saker ändå.. hittade min favvoaffär i hela tre våningar! tyvärr hade jag inte tid att gå så mycket.. kanske bra för plånboken oxå.. :)
Lååång resa hem.. fick vänta länge i Sthlm då det går lite flyg på helgerna (varför ta bort massa flyg??)

Ja sen har det varit fullt upp både bra och dåliga saker.. just nu bor jag själv med nico fast pappa är med honom på dagen.. i juni blir jag mammaledig/tar semester igen...

På jobbet är det fullt upp och det är skönt.. lite möten o sånt inplanerat.. och förberedelser inför hösten..

Tröttheten är ganska stor just nu... när får man sova??! haha

Sol är det och börjar bli lite varmt det är skönt iaf... när jag blir mammaledig igen så ska jag börja promenera varje dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback