Inne en sväng...

Ja gud vad tiden går.... för fort som vanligt.... Imorgon blir min lillkille fyra månader!!! helt sjukt vad tiden flugit iväg.. vill stoppa tiden lite för vill njuta mer av hans underbara bebistid...
 
Han lär sig saker hela tiden o är väldigt stark... jag har väl skämt bort honom lite med att sova i famnen men det är såå mysigt... :) han är svårare att söva på kvällarna nu han vill vara vaken... :/
Nu är han lite förkyld o de är såå jobbigt när han är täppt och inte kan andas... lillälsklingen..
 
Ja att ha inneboende nu är trångt och påfrestande men tyvärr deras kultur.. hjälpas åt när familjen är i nöd.. ibland är jag tacksam över det.. slipper laga mat, diska ibland o hon kan ta Nico o hjälpa mig lite... det är enormt värt...
Ja sånt är livet just nu...
 
Imorron ska vi till bvc ska bli spännande o se vad han väger nu o hur lång han är... han känns jättelång iaf.. :)
 
hoppas ni har de bra därute....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får vi ingen bild på lill killen?

2013-09-30 @ 10:29:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback