Rutiner..

Ja gillar rutiner.. vill komma in i vardagsrutinerna igen när sambon kommit hem men de har gått sådär.. konstigt när en person har annan tidsrytm.. börjar bli liite bättre iaf..
 
Har varit många möten med jobbet dock på jobbet så de har varit bra men fullt upp iaf.. måndag hade vi kvällsmöte o de gick bra o förvånadsvärt fort.. saknade sambon när man var ifrån heeela dan o kvällen..  
 
Vill göra färdigt bebisens rum.. men måste vänta på lönen... fick överraskning att det är påsk nästa helg.. redan slutet av mars... hm.. samma helg som M fyller år... och man ändrar till sommartid... händelserik helg.. vet inte vad som händer dock.. ingen planering här inte pengarna styr såklart..
 
Det är bara ca 9 veckor kvar till bebisen kommer.. jisses... tiden går för fooort.. känns så overkligt att jag snart är mamma... jag, mamma med ett annat liv o ta hand om... hm.. konstigt... blir verkligen en omställning och rutiner kan jag kasta åt skogen.. haha.. iaf enligt mina kompisar som har barn o vet hur de är.. rutinerna ändras konstant när man har barn... enligt dem...
H*n rör sig ibland men inga hårda sparkar ännu som gör ont el trycker på urinblåsan.. kommer sakna den känslan när någon rör om därinne.. :) det är otroligt magisk känsla... får iaf panik varje gång man inte känner nåt...
 
Snart helg o det gillas.. min sömn är inte den bästa... vaknar på nätterna sura uppstötningar o mår illa.. el så bara vaknar jag.. väldigt störande... längtar till jag får sova.. jag som älskar o sova hur ska det gå sen.. hihi..
 
Ne sista rycket... solen skiner o det är underbart men är sppyyyyless på snön.... vill ha vår!!
 
Ciao

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja rutinerna är puts veck,och livet blir inte som innan.Men det är otroligt roligt,och händer alltid nått nytt varje dag.. :) .

Jag är likadan sömnen är oerhört viktig,men det är bara fet glömma. ha ha ha ha... Men som sagt när man går upp ibland flera gånger på 1 natt och tänker,men ska det vara så här,får jag aldrig sova. Och så möts man av det där underbara leendet som får ens hjärta att smälta,då glömmer man att man var så trött... hi hi hi... Sen kommer det väl en tid,när dom e tonåringar och inte alls vill kliva upp,ha ha ha....

2013-03-21 @ 19:38:44
Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Okej :) Ååh, spännande. Hoppas allt går bra när det är dags :) Yes, vi bor i Piteå. Lycka till med bebis :D Kram!

2013-03-22 @ 13:46:46
URL: http://idamli.blogg.se
Postat av: Anna

Det ser ju olika ut för varje blivande familj. Själv tänkte jag: Hur ska jag komma upp när bebisen vaknar- jag som har så svårt att komma upp/komma igång när jag är ledig...? Tänk om jag inte hör den o.s.v. Men konstigt nog så gick det bra och hur trött man än kunde va så fixa man det ändå ;) *Svammel på hög nivå* Kram och trevlig helg.

2013-03-22 @ 17:15:10

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback