Han är här nu!

Nu är min lillkille här.. jo det blev en kille... en Nicolas på 3065 gram och 49 cm.. han kom precis på BF dag den 30 maj... :)

Förlossningen va ohh fy vill nästan inte tänka på den.... förlossningsberättelse ska jag försöka skriva ner..

De är annorlunda o vara mamma svårt o förstå att den snyggingen jag har är min! :) han vaknar mycket på natten o sover på dagen... amningen går trögt så vi ger även ersättning... hade gärna velat amma bara men får se hur de går... vill att han ska må bra i första hand...

Kort blogg har knappt varit på internet på lääänge...

hoppas ni har de bra...

Kommentarer
Postat av: Anna

Stort GRATTIS! :) Såg att du skrev han i några bloggar, men glömde fråga då om ni tagit reda på könet? ;) En stor omställning men jag hoppas att kommer gå bra framöver och att du får njuta ordentligt av NICOLAS. Bra prickat med datumet ;) Stor kram och GRATTIS igen.

2013-06-05 @ 18:53:46
Postat av: Susanne

GRATTIS (igen)..


2013-06-05 @ 21:29:34
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där)

Hoppas att det går fint för er - snart lär ni känna varandra - det tar lite tid bara :)
Kramisar!

2013-06-07 @ 17:27:36
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback