Mycket..

Det är mycket funderingar i mitt huvud just nu... komplicerade frågor som behöver lösas eller redas ut.. jag vet bara inte hur... vad som är bäst? hur man ska göra?
Det känns ändå bra att jag inte är ensam om detta och de gör allt lättare... lite iaf... dock vore det bara sååå skönt om allt löste sig....
 
Vikten har ökat liiite fast egentligen inte.. väger samma som jag gjorde innan jag blev gravid (pendlade ju mellan några kilon).. Bm var nöjd iaf... fick höra hjärtslagen igen... det är något som lever i min mage o växer... :) igår var alien framme igen... otroligt konstig känsla o känna rörelser, sparkar o magen som rör sig... vilken kropp vi har egentligen....
 
Igår var jag på välbehövlig massage... var sååå spänd i axlarna o tryckpunkterna på lårens sida.. jisses vad ont de gjorde :S (dock har jag alltid haft problem med de lite värre nu).. var iaf såå skönt o kände mig som en ny människa när jag gick därifrån :)
 
Har några utmaningar framför mig som kommer sätta prov på mig själv... min oro börjar gro redan nu.... men förhoppningsvis blir det bättre med tiden...
 
Har lagt ut lite saker på blocket/face att sälja men verkar vara trögt... småsaker jag vill bli av med.. prydnadssaker, gammal tv/tv-bänk, dvd-filmer, ett par skor men de kanske säljs idag.. en konstig konstig fotfetish skrev sms igår.. fy fasen vilka människor de finns... vet inte om man ska skratta el gråta...:) :/
Jag vill bli av med massa grejer... saker som jag haft länge o velat bli av med länge men aldrig tagit mig för.. nu står de i bebisen rum o väntar... väntar... vill ut med de NU!! Bilarna ska säljas vi ska köpa ny o dubbla parkeringar.. enligt mig behöver vi inte två bilar o ingen av bilarna vi har nu är barnvänlig, har hittat ny bil gäller bara o få bort dem andra... vill saker ska falla på plats NUUUUUUUUU!!!!
 
Ganska kryptisk blogg.. hihi... vill inte berätta detaljer om vad som händer....
 
Solen skiner, njut av fina vinterdagarna....

Kommentarer
Postat av: Annelie & Gretzky

prova lägg ut "smågrejerna" på tradera :)

kram

2013-01-25 @ 17:59:55
URL: http://norpatorpsgretzky.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback