Jag vet..

Jag är urdålig på att blogga... märks oxå på mina besökssiffror de sjunker verkligen...
 
Kanske beror på att jag aldrig vet vad jag ska skriva... hm.. jobbar som vanligt... lite tråkigt snart för dem vi delar lokal med ska flytta och jag blir helt själv... annars flyter det på som vanligt...
 
Tränar inte något inte ens promenerar!!! jag blir bortskämd o blir hämtad/skjutsad... skönt ibland men saknar o promenera jag vet jag behöver motion tappar kondition ganska mycket.... men vissa är rädd det ska hända något.. att jag halkar el nåt...
 
Hemmet börjar likna ett hem nu.. insåg att jag måste köpa nya gardiner för färgerna stämmer inte nu men hittade något iaf så fick upp dem... dock saknar jag gardinstång i v-rummet så väntar på det... nästan nästan färdigt iaf.. förutom bebisens rum.. vissa saker som står där jag ska försöka sälja bort...
 
Nu är sambon o jag själva iaf... första gången på läääänge.. får se hur det går :) jag njuter iaf just nu o kunna gå klädd som jag vill hemma.. dock var det första dan igår o då kom jag hem sent på kvällen så hann inte njuta så mycket.. :)
Igår köpte vi iaf barnvagn till bebisen... Brio tror jag det var... årsmodell 2005 men har inte använts så mycket senaste åren bara till ett barn (som nu är 7 år).. var fin o fick med massa grejer till kombi vagn oxå o det ville jag ha..
 
Har inte känt bebisen så mycket senaste dagarna... ska till Bm senare idag och det känns bra.. hon vill kolla mig då jag inte gått upp i vikt samt det känns bra då får man veta om bebisen (hoppas jag, vet inte om de lyssnar på hjärtat varje gång)..
 
Fin vinterdag idag inte så kallt och solen verkar vara på väg upp.... enjoy the day

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Hoppas att magen växer och att du gått upp några gram den här gången ;)
Kramis

2013-01-22 @ 17:13:04
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback