Hitta dem.. :)

 
Dagarna o veckorna rusar iväg... helgen va jättebra och mysig... var med sambon o vi var även ut på lördagen bara han o jag.. de va trevligt... dock ingen bra musik men men det spelade ingen roll.. jag var lycklig ändå :)
 
Vi försöker sälja våra två bilar nu för vi ska köpa en kombi... det går sådär... inte så smart att ha två bilar ute samtidigt för det är svårt att hålla reda på vilka som ringer/smsar om vilken bil.. haha.. men men... jag hoppas de blir sålda snart.... o för ett bra pris...
 
Jobbet är såååå tråkigt nu.... eller inte jobbet jobbet men där jag sitter dem som vi delat lokal med har flyttat så jag är solo, helt ensammen i en stor lokal nu... det är inte så kul o väldigt ensamt... :/ Jobbet är bra annars mycket o göra vilket är bra då går tiden fort.... radion funkar som sällskap...
 
Bebisen sparkar o rullar runt o kan känna hjärtat slå ibland... så häftig känsla o tacksamt att man känner levnadstecken... men såå overkligt.. kan inte förstå att vi ska få en bebis snart.... just nu tar jag det steg för steg.. det händer saker i slutet av feb/mars som jag vill komma förbi först... sen fokus på bebisen...
Dock är det en sak som hänt... i samband med flytten la jag våra ultraljudbilder på något väldigt bra ställe i ett kuvert och nu hittar jag inte det!!!! har ringt sjukhuset men dem sparar inte bilderna :/ såklart tog vi på mobilen men originalen är borta... jag vet inte vart dem är.... vet att jag la dem i kuvert, packade ner dem i en låda, kan se mig själv packa upp lådan men två kuvert som jag vet att jag hade hittar jag inte nu.... kan inte komma ihåg vart dem är :S känner mig sååå dålig....
 
Min blogg har tydligen inte kunnats visas o jag har ny fått hjälp av blogg.se tackar...
 
Solen skiner idag och det är underbart... känns som att morgonen har blivit ljusare... känner mig trött idag och hade dåliga tankar i mitt huvud förut som jag måste få bort.... suddas ut från min hjärna totalt... hatar dessa tankar som poppar upp ibland utan någon anledning....
 
Ser fram emot när man får träffa olika mammor... enligt Bm är det inte dags ännu.. hon kommer starta någon grupp snart.. ska bli kul o se vad det är för folk... :) hoppas man får kontakt med några som man kan kanske träffas ibland med... måste till försäkringskassan igen o tvinga dem att sätta sig ner o gå igenom hur många dagar o hur mycket man får ut... de bara hänvisar till deras hemsida o de är ju skräcksiffror där :S
 
Annars är det ganska bra nu faktiskt... nästan helt i ordning hemma.. bara tavlor kvar o bebisens rum... ska försöka fota någon dag... ne nu dags o göra nåt vettigt..
Ha en bra dag...
_____________
 
dagen blev bra... jag hittade ultraljudbilderna!!! :) de låg på jobbet.... trodde inte jag tagit hit dem men där i lådan låg dem.. åh så skönt :) en mindre sak o tänka på....
 
Ville bara säga de :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad skönt att du hittade dom :) Det är ju minne för livet.. Vi har Benjamins på kylen :)

Mysigt att det "lever" om i magen lite..

2013-02-06 @ 20:42:46

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback