Ledsamt farväl...

Ja idag blev det lite ledsamt.. jag har vinkat hej då till sambon i några veckor... det känns i hjärtat när han for kan jag säga... jag vet de kommer gå bra o ja kanske tom tycker det är jätteskönt o vara ensam igen men jag kommer tänka, fundera o oroa mig hur det går för honom... o sakna såklart.... vi har inte varit ifrån varandra såhär länge förut... max en vecka tror jag...
 
Helgen va bra.. vi umgicks o vi va hos en kompis ti honom o grattade på födelsedagen.. va trevligt... över förväntan faktiskt... dock va jag sååå trött jisses... känns nu som man skulle behöva få sova i hundra år hur ska de inte kännas sen?
 
Har nåra händelser i veckan som sker så förhoppningsvis går tiden fort... helgerna kommer att bli värst...
Veckorna har ju rusat fram hittills så hoppas verkligen de går lika fort nu..... hoppas....
 
Det är nästan vår här... var igår +6 grader!! jätteskönt ute... hoppas de håller i sig...
 
Inget mer nu... Ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback