Overkligt..

Min lillgubbe är snart tre månader... de är overkligt hur fort tiden går.. vill stanna hemma med honom för alltid...

nu ser man nya saker han gör hela tiden o utvecklas... o han är sååå söt.. min gulleplutt.. saknar honom så fort han är ifrån mig en sekund..

jag vet jag är seg på att uppdatera bloggen men just nu känner jag att jag har förutom min son bara dåliga saker att skriva så då skriver jag inget mer.... min son känns otroligt o skriva det :) men iaf min sons leende får mig att komma till liv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tiden går fort..

2013-08-26 @ 13:35:43
Postat av: Amanda

Dåligt? Vad kan vara dåligt när du har en underbar familj, förlovning och giftermål på g??

2013-08-26 @ 21:47:54

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback