Åldersnoja..

har verkligen lite åldersnoja nu.. fyller år om några dagar men vill inte ens tänka på de... hade nästan glömt bort (förträngt) tills min sambo påminde mig om det...

nu när jag har Nicolas känns det inte så viktigt fast egentligen är det andra orsaker också.. men de tar jag inte här....

får se vad som händer o sker... har varit härliga veckor nu o njuter av min underbart fina son....

väntar på mina bilder från fotograferingen som vi tagit de är sååå sega på att höra av sig.. stor nackdel att man bara kan maila, de svarar typ aldrig på telefon... de blev iaf väldigt fina bilder på vår snygging :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback