Påsk - ny månad...

 
Bilder på mig/oss från i fredags....
 
Jokkfall...
 
Bilderna hoppade visst först... vet inte varför.... :/
 
Ja påskhelgen kom och gick...
 
Torsdagen överraskade jag sambon med spabehandling för två... :) det var uppskattat och mycket skönt.. lite provapåmassage typ, scrub som vi satte på själva o sen ansiktsmask.. o så badade man i bubbelpool... de va lite omväxlingsgrej sådär o visst var väl trevligt men jag har varit på myyycket bättre behandlingar... jag har svårt för de stället där vi var men tänkte jag ger det en chans till.. ägaren är så hård i sitt sätt o vara o jag har svårt för såna människor... det var mysigt men jag tänker inte gå dit igen och kommer inte rekommendera någon att göra det heller...
sen var vi på ärenden handlade present till M oxå när han var med.. (hade svårt o välja) o så var vi sociala på kvällen.. blev sen kväll...
 
Fredagen hans födelsedag.. M o hans kompis for o träna fotboll jag var hemma o städade lite o grejade på... tog faktiskt nu först bilder på lgh så ska försöka lägga upp snart :) tycker inte det har känts som ordning förrän nu men halvt är de väl.. bara bebisens rum som inte är 100% klart... tycker inte de känns som bebisens rum, vet inte hur jag ska få det sådär myspys fint som man ser alla andra har gjort?!!
 
Iaf fredagen va bra.. nåra av hans kompisar kom förbi på fika o jag hade gjort tårta för första gången någonsin till en pojkvän.. hihi... o de fick smaka på hemmagjord svensk tårta.. :) några stannade kvar o de drack vi prata o spela lite musik.. trevligt... sen for vi ut på Olearys en sväng... o sen hemåt efter mycket om o men...
 
Lörd åkte vi till Överkalix till hans mamma.. var en sväng till Jokkfall.. o sen var vi hos hans kompisar på kvällen o de babblade på... kände mig lite utanför så gick o va med deras dotter istället... ryggen kändes av så jag åkte hem tidigare till Ms mamma o sov...
 
Sönd va vi oxå sociala o träffade lite folk sen va de lugnt på kvällen... Månd va oxå lugn.. åkte hemåt framåt kvällen o nu är man tillbaka efter långhelg....
De va en bra helg dock gick det föör fort.... bebisen började röra på sig otroligt mycket under helgen... åh vilken känsla... det är så konstigt när någon vänder sig o håller på därinne... undrar verkligen vart mina organ tar vägen haha... häftigt är det o underbart att det är liv därinne... musik gillar h*n fast är väl såklart när den är hälften latin... :)
 
Mitt projekt om att ta hand om mina tusentals bilder så finns och skall brännas ner har inte skett... de är tidskrävande o såå tråkigt... vet inte hur jag ska lösa det på smidigt sätt... måste ta mig tid snart för måste tömma minnena innan bebisen kommer... därför får ni inte så mycket bilder.. tycker det är sånt jobb o hålla på med dem.... beundrar verkligen bloggare som orkar lägga in bilder på frukost/klädsel/ ja allt möjligt....
 
Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår om du vill tömma minnena innan bebbens ankomst och det kanske är lättare sagt än gjort, men det kanske kan gå att göra lite ett tag efter att h*n kommit också... Men beror ju helt på både det ena och andra. Visst mycket vill man ju ha färdigt innan- jag förstår dig! Kram/

2013-04-02 @ 21:12:15
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där)

Vad fina ni är! :)

Svar:
En namngivelse är som ett kalas där man utser faddrar (om man vill), kanske berättar lite om varför man valt namnet och vad det betyder. Bjuder på mat, sjunger något etc etc. Man kan göra lite som man vill :)
Här har du ett exempel: http://www.dopguiden.se/namngivning/om_namngivning.html
Kraaaaam!

2013-04-08 @ 08:56:25
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback