Jaha..

Kanske ska blogga lite :)
 
Har iförsig inte hänt så mycket därav ingen blogg... veckan som varit har de varit fullt upp på olika håll... träning o massa annat.. blev lite festande i helgen.. ja för honom jag dricker inte så mycke.. får ont i magen... :/ men jag överlever ändå :) aldrig varit mycke för alkohol...
 
Va lite irri på helgen men de löste sig sen efter att vi pratat ut.. så nu är allt Toppen!! livet leker igen.. :)
 
Vi har fått besök oxå... hans pappa som varit i Spanien är här nu... får se hur länge han stannar... än så länge går de bra iaf... :)
Får se hur länge denna underbara känsla håller i sig.... hoppas hoppas....
 
 
Kan verkligen rekommendera en såååå bra film... "En oväntad vänskap" fransk film men gud sååå rolig :) och lite sorglig emellanåt.... vill se den igen.. haha..
 
Har varit på massage oxå.. "min" massös är tillbaka åhh så jag längtat.. hon är lite som min psykolog oxå.. haha.. de va så skönt... alla borde lyxa till de ibland....
 
Snart helg.. igen.... snart ny månad igen.... hösten är verkligen här... gula blad eller inga blad alls på träden och kylan smyger sig på.. brrr... räkna ut igår att man fick knappt 4 månaders sommarkänsla.... hmpf.... de kliar i mina resfingrar....
 
Ne nu göra lite nytta... hare bra....
 
Några bilder från min överraskningsfest som jag fick av min sambo :) I augusti...
 

Kommentarer
Postat av: erika

Åh så fint med överaskningsfest !

2012-09-24 @ 15:00:23
URL: http://www.erikasofies.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback