Jobbhelg..

Ja tiden rusar iväg... helgen är redan förbi fast de kändes inte som så mycke helg.. ja jobbade på mässa i fredags.. va ganska kul va mycke gamlingar som va där men hade roligt me dem i montern... fre kväll va hemma med sambon o hans pappa... lörd va lugn.. o igår jobbade jag igen.. dock va de såååå tråkigt tiden gick så långsamt för de va lite folk o alla va typ missnöjda.. chefen för mässan brydde sig inte ens om att alla packade innan de stängde.. han sa med dessa skitsiffror så kan han förstå... all marknadsföring är bra iaf.. är kul o lämna kontoret ibland....
 
Förra veckan va sååå mycket... på jobbet alltså.. just den veckan fick ja alla möjliga konstiga frågor som kan tänkas... stressigt värre... men denna vecka blir lugnare.. tror ja :)
 
Känner mig såå irriterad hela tiden.. vet inte va de är med mig... har möte ikväll så fullt upp igen....
 
 
Får lite besökare till min blogg nu.. men kul att någon läser iaf :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback