Snart helg..

Ja snart går vi mot ännu en helg... ja vet jag är så seg på att blogga... de händer ju inte så mycke egentligen...
 
Jobbet går bra.. ensamt ibland men jag är van vid de som tur är.. saknar dock roliga arbetskompisar som kan muntra upp en el bolla ideer med... de jag har här är trevliga men ibland lite halvtokiga herrar.. :)
 
Träningen har jag inte kommit igång med än... suck... jag vill o behöver träna men tröttheten är för stor :/
 
Hemma är de bra... går upp o ner ibland men jag märker tecken som visar på förbättringar o de borde ju glädja mig... att de ska vara så svårt o ändra sina tankar?! Jag vill vara glad o njuta av det jag har.... för jag har massor... Min sambos pappa fyllde år igår vi firade med lite halvfrysen tårta o bubbel o liten present... till helgen blir de nog salsafest så de borde väl glädja honom... hade velat göra riktig svensk tårta men tiden räckte inte till.... nångång..
 
Skönt med helg... :)
 
Ha de bra alla som läser

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej.

Jo tack allt går bra. Sover och äter.. :)
En otrolig omställning i livet,men underbart är det...
(även om man varit vaken 3tim mar mitt i natten med en liten missnöjd krabat),ha ha ha...

2012-11-21 @ 10:58:58
URL: http://susannelindvall.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback