Upp o ner..

Det går verkligen upp o ner nu igen.. igår var de ner o jag höll på bli galen känslorna flög åt alla håll.. men idag är jag sååå nöjd över mig själv o det känns bra.. :)

Bilen är fixad (hoppas ja), min digitalbox är fixad... såklart gick de lite pengar men ok får ta de då.. sen har jag fixat hemma idag.. lite grann... gjorde storkok med två olika rätter varav en var kycklingsoppen som M brukade göra.. nu gjorde jag den helt själv o de gick bra.. kokade lite för länge men sak samma :)
dammsög lite, plockade, diskade o jag var o tränade zumba.. så bra o skönt :) handlade oxå lite på vägen hem... ramlade ner i soffan vid 21 först... pust....

Helt slut men så nöjd :)

Kollar lite inspelat o sen blir de sängen... måste tvätta o städa resten i helgen men först en sväng på stan med C imorron :)

Sov gott...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback