Mars..

Ny månad.. redan.. de känns bra att månaderna flyger fram.. vill ha vår, värme och alla roliga saker som händer framåt tiden...

Igår hade jag såån huvudvärk o trötthet hela dagen.. de va sjukt... de blev bättre när ja kom hem o titta tv. Då slutar jag tänka... fick samtal sen från någon jag inte hört av på ett tag... efter ett inlägg på face så ville dem kolla läget med mig... kändes bra efter samtalet... Fick sen ännu ett samtal som jag tyckte va bra... :)

Fick höra från en annan att M kanske har ny tjej... att han hade varit ut med nån tjej på fest i helgen... jag vet en som var där som hade kunnat ge mig hennes bild av vad hon såg men hon vill inte bli inblandad... i all sk*t som hon skrev.. då låter de ju som att hon sett något.. men vill inte vara den som bekräftar... inte för att jag kan påverka om han har någon ny tjej jag hade bara velat veta sanningen... men ingen vill säga sanningen..


För några veckor sen fick jag en hel massa ord på vägen av min kära vän T, jag har dock inte tagit mig tid att läsa förrän nu, vilket var bra. Den första går såhär:

"Nyckeln är inte att kämpa emot, göra uppror mot eller försöka ta sig runt sina känslor genom allehanda knep; utan att genast acceptera dem, som de är."

Det är precis vad jag måste göra... acceptera...


Idag har det känts som en bra dag... jag har haft lite mer motivation än tidigare o fick sova nästan hela natten.. vakna 6,20 en halvtimme innan kl ringde :)
Har gjort en arbetsuppgift som jag inte behöver men jag tog ett initiativ till något nytt som ingen gjort.. :) Känns bra att göra det.. få lite extra cred.. :P

Jag ska verkligen försöka ta mig till träningen idag.. ett yoga pass tror jag gör mycket för mig.. ska försöka iaf..


Just ja.. fick ett mail på facebook från någon jag träffat i min barndom.. så komiskt... :) Jag tror det är den jag tänker på.. får se vad jag får för svar härnäst... så coolt :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin blogg du har! Har inte varit på länge och tittat men den är jääätte fin! Bra med extra cred! :) alltid bra!! synd att inte sanningen kommer fram :( men som du sägen ingenting som du kan påverka och sen så har du gått vidare!! Vilket var strongt gjort av diig! Kraaamar

2012-03-02 @ 23:13:53
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback