Hysteri..

Följer skvaller sidor och läser aftonbladet och expressen varje dag... såg detta imorse...
http://starlounge.se.msn.com/photopage.aspx?cp-documentid=160876388

Om Saade och att han tar ut 1500 kr för att träffa honom och här jämför han sig med Beyoncé... Kom igen!!!!
Att ta pengar från fans för att träffa kändisar är säkert typiskt amerikanskt men han bor i lilla Sverige...
Efter att de blev så mycket skriverier erkänner han då att det skall gå till välgörenhet, varför inte säga det på en gång? Han kan verkligen inte jämföra sig med Beyoncé som är en världskändis!! Ojoj...


Idag fyller M år... grattis till dig... :)

Snart helg och jag längtar verkligen.. jag behöver sova... sover såå bra när kl ringer och man måste upp och jag behöver sova....

Mötet igår gick bra, tog några timmar dock tror jag nåt hände med min bil för den låter konstigt ibland... men jag orkar inte lämna in den på verkstad igen.... får se om den låter så nästa gång jag kör....

Känner mig lite off idag....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback