Händelserik helg..

Jag vet jag är seg på att skriva nu.. har lite bloggtorka el nåt...

Helgen har iaf varit bra... har umgåtts me folk o träffa mina vänner... blev många vänner oxå så fick inte riktigt tiden o räcka till.. kändes som att jag ville dela mig typ...
Både fredagen o lördagen va så...

Lörd kväll blev annorlunda då jag efter mycket om och men följde med på salsafest... de va konstigt o vara tillbaka i dem svängarna igen... men tack vare härliga vänner gjorde dem de till en bra kväll i slutändan :) Tack C o Y.

Igår ställde man om kl o vet inte om de va för att man va uppe sent som jag inte varit på jättelänge el om de va tidsomställningen så va jag jättetrött igår.. o jag drack inget på salsafesten.. jag körde...

Idag har jag varit på massage efter jobbet o de va såå skönt.. men jag saknar verkligen min ordinarie massös.. hon är mammaledig... :( saknar såsom hon gör... dem andra är inte som hon... får inte träna när jag varit på massage så var hemma o tog de lugnt...

På onsd har jag jobbmöte på kvällen.. blir lite mindre träning i veckan men men.. bara jag tränar lite.. :)

Jag är trött så snart sängen... hoppas ni har de bra...
Natti

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback