Förkyld...

Jag har blivit förkyld :( Ont i hela kroppen, snorar som fasen, ont i halsen o allmänt hängig.. Min helg blev verkligen inte som ja tänkt mig...

Min digitalbox gick sönder i fredags till råga på allt.. jag är tv beroende o vill/behöver ha min box!!! jag hoppas den blir fixad idag... (de trodde de va fel på programkortet)..

Har varit o tränat torsd på ett yoga pass o de va såå skönt... fredags hann jag till zumbapasset (va precis innan som boxen gick sönder så va nära på att missa zumban pga telefonköer).. men jag hann o de va kul.. :)
Nu när jag äntligen kom igång med träningen så blev jag förkyld :(

Pratade med M i fredags.. han hade fått post o ja skicka sms om pengar oxå.. så han ringde upp o fråga om de.. plus att han betonade att han är ledsen o han vet hur jag är att han inte kan berätta sina känslor osv så därför hade han varit som han va i tisdags.. så typiskt honom... har tänkt/drömt om honom ganska mycke i helgen.. plus att hans mamma fyllde år.. han sa att ja skulle ringa henne men jag skickade bara sms... jag har inte orkat prata med någon i helgen... :/

Fick igen sms av Ed oxå... trodde han skulle sluta höra av sig efter mitt lite hårda sms men icke... jag har dock inte svarat denna gången...

Sitter på jobbet nu.. fryser o varm om vartannat.. får kämpa för att hålla huvudet uppe.. :S

Ha en skön måndag..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad tråkigt att du blivit sjuk. Passar perfekt när du börjat med träningen igen :( typsikt... inge roligt att sitta och frysa på jobbet :( Det måste vara skönt att i alla fall kunna prata med M även fast den kan vara jobbigt.... kramar

2012-03-05 @ 21:21:43
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback