5 pass..

Har jag tränat i veckan.. skulle bli sex men idag är min favvo C sjuk så får bli en annan dag.. men 5 pass är inte helt fel :)
Bodycombat var jobbigt men såå skönt.. jag har såån träningsvärk i kroppen överallt så de är svårt o gå.. men bra med träningsvärk då vet man att man gjort nåt :)
Igår var jag på sh´bam igen o de va kul.. dock saknar jag aerobics.. de är mer träning faktiskt... På måndag missar jag träningen för jag har möte med jobbet :(

Mina kvällar har bestått av träning o hem.. har kommit hem ganska sent varje kväll o de stör mig lite.. man hinner knappt duscha så är det dags för sängen.. jag har ätit då ganska sent vid halv nio.. mina middagslådor från frysen :) måste göra fler kom jag på...

Skulle träffat min psykolog idag men hon ringde tidigt imorse o sa att hon brytit benet.. :/ Hon halkade igår när de var som en isbana ute.. hon skulle ringa någon dag...
Var på ett frukostmöte imorse o de gick bra.. kände mig lite buisness woman :)

Stolt över mig själv för att jag börjat träna igen.. jag mår verkligen bättre av de.. trots att de tar mycket av min tid.. senare idag ska jag bli fiin i håret... inte gjort nåt med håret som nov. när jag var i Spanien så det är dags...


Jag känner mig gladare :) Mer nöjd med mig själv... fast jag är såå förvirrad över vissa saker o tankarna snurrar på som ett ekorrhjul... :/ Men de löser sig så småningom tror jag... :)

Fredag och snart helg.. så skönt :)
Ha de mys

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback