Passerat

Ja ännu en helg har passerat...

Den har varit bra och händelserik helg.. fixade o grejade fre o de kändes så bra att fått lite gjort.. hatar ju o laga mat så storkok är såå bra o göra :)

Sen blev det en oplanerad salsafest på lördagen... efter att ha slöat hela dagen.. mitt humör va väldigt off så orkade inte göra nåt... men iaf salsafesten blev jättebra :) Spontant, drack inget o dansade massor...

Igår va oxå bra.. vet inte hur mycke jag ska skriva om de som hänt o vill inte säga för mycket....


Bilder är jag så seg på att lägga upp men dem som har mig på face kan se bilder där :)


Regn o regn hela helgen o även nu... bläää vädret påverkar humöret mer än man tror faktiskt...


Ha en bra dag iaf :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback