Mitten av..

Juni redan... gud så veckorna rusar iväg... fast denna vecka har gått sååå långsamt... fast man har gjort mycke..

Jobbet rullar på.. lite lugnare nu när sommaren närmar sig.. eller semestern rättare sagt vill inte påstå direkt att vi har någon sommar..


Träningen har gått jättebra denna vecka.. måste passa på för snart minskar dem passen i juli månad.. trist..


Annars rullar de på o är ganska bra... mina tankar börjar komma tillbaka o funderingar o oro men jag försöker att pusha bort dem.. dock inte så lätt alla ggr...

För er som har mig på face kan ni se nya bilder där... :P


Trött är jag heela tiden... jag förstår inte varför.. jag sover på nätterna och är aktiv på kvällen.. om jag inte skulle varit de hade jag sovit bort kvällen oxå...

Längtar till semestern som sjutton fast är lite stressad över de oxå för jag har inga som helst planer... förutom att jag behöver vända upp o ner på mitt hem o städa rubbet.... är sugen på att hoppa fallskärm igen oxå.. :)



De va en upplevelse utan dess like :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad roligt med semster och att det är lugnare på jobbet, trist dock att träningspassen minskar :( men så är det ju om somrarna hemma. Puscha bort dem där tankarna, jag vet att dem ilar sig fast, men jag vet att du klarar av att pucha bort dem! Jag hoppas att jag också får hoppa en gång i mitt liv!! Vi kanske kan hoppa tillsammans någon dag?? Kram

2012-06-15 @ 05:26:12
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback