Sista..

dagen snart har jag semester :)
 
Denna vecka har gått såååå fort... till skillnad från förra som segade sig fram... fy.. men nu är de bättre :) Träningen är inte så bra de blir inte många pass nu.. jag tänkte ta promenader istället men de har inte blivit av såklart... fast semestern har inte ens börjat... :)
 
Det har varit sååå upp o ner senaste veckan... ojoj.. men nu tror jag de känns lite bättre... jag är verkligen negativ jag känner de själv men jag vet inte hur jag ska ändra... så osäker och tvivlar... har verkligen svårt o lita på folk... :/ Jag försöker iaf få hjälp men de tar tid....
 
jag vet inte vad som händer i sommar... jag som alltid planerar och håller på.. de gör mig lite stressad att inte veta men jag försöker verkligen försöker att slappna av.. haha... ni ska bara veta hur svårt de är.... jag måste/vill/borde städa mitt hem.. verkligen vända de upp o ner.... ska försöka göra de....
 
Ne nu göra lite nytta så man kan ta semester med gott samvete :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Synd ibland att man bor så långt ifrån varandra...!

2012-07-10 @ 12:21:01

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback