Nere.. Uppe..

Jag är nere i deppträsket igen.. allt är negativt och jag ser ingen utväg...

Vi bråkar mycket och det är en del problem. Jobbet är ensamt och inget är roligt..

Har varit hos psykologen idag som säger att vi behöver jobba på att jag kan bekräfta mig själv när jag inte får från andra människor och det är sant.. jag vet inte bara hur?!
Antar att det inte ändras på en dag...


Jag är i en spiral av negativa tankar och jag vet inte hur jag ska komma ur det.. göra roliga saker sa hon. Börja träna igen men mer då? Jag vet inte..

Känner mig såå ensam igen.. ensam hemma, ensam på jobbet..
Har ingen ork, ingen lust och jag vet inte vad jag ska göra..


Helgen blir jobbig... Till veckan ska jag o min sambo prata ut så får se vad som händer... Jag vet ingenting just nu...

Vad är vardagssaker att njuta av?? Se bra film, en bra bok, lång dusch är saker jag ser som självklarhet och kan då inte se någon njutning av de.. Har ni några tips??

___________________________________________

Somnade när jag kom hem från jobbet.. en stund iaf...
Har varit och tränat... de va skönt :) Har saknat C som håller i passet o de va så bra :)

Jag fick dessutom de bästa mottagandet.. mötte en annan instruktör i dörren och fick jättestort leende och en stor kram.. hon har saknat mig.. :) Sen fick jag höra av en jag inte direkt pratar med att hon undrat vart jag tagit vägen och har saknat mig oxå.. wow :) Blev lite chockad...

Jag har köpt sallad o nya Cosmopolitan.. det är vardagsnjutning va??

Dock saknar jag min sambo... han är på sjukhuset o eftersom vi bara bråkar så får jag inte besöka honom eller ringa.. tror de kan vara bra men jag känner mig såå ensam :/ Tycker inte om att komma hem till en tom lgh/äta själv/koll på tv själv...

Försöker behålla känslan från träningen.. kämpar på.. mina tankar smyger sig på o de är inte bra tankar.. försöker byta tankar... lättare sagt än gjort... tvn kanske hjälper...

Ha en skön fredag...

Kommentarer
Postat av: Emy

Glöm inte att jag alltid finns vid din sida trots att vi inte ses allt för ofta <3

2012-01-24 @ 01:31:32
URL: http://rednalyn.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback