Helgerna..

Nu är alla helger slut o dags för vardagen igen...

De har verkligen varit upp o ner dessa helger.. ja herregud.. tänker inte skriva allt här iaf men kan säga att de testas verkligen nu.. varför kan inget vara enkelt för??


Jag är inte redo för jobb.. har vänt på dygnet totalt.. min sambo har ont o det går aldrig över.. de är verkligen såå frustrerande.. vill att allt ska vara som det va förut...

Sugen på att åka utomlands är jag som f*n normalt brukar jag vara utomlands nu och det känns verkligen i min kropp... den skriker efter utomlands.. sol o bad o värme...

Har blivit ganska frisk iaf.. halsen o snorandet har hängt kvar denna vecka oxå.. men ska försöka träna denna vecka.. nu gäller det bara att ta sig dit igen...

Vet inte vad mer jag ska skriva... vill inte klaga för mycke....

Hoppas ni har det bra...

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Hoppas att du snart kryar på dig!! =(

*Kramis

2012-01-08 @ 21:45:36
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Lisa

Krya på dig vännen min! Kan tänka mig att det är svårt att vara hemma nu den här tiden när du i "vanliga" fall brukar vara utomlands men du grejar det! Kramar

2012-01-10 @ 01:49:53
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/
Postat av: susanne

Tack för kommentaren. :)



Jag råkades nog skicka iväg en tom kommentar nyss.. ha ha ha...



2012-01-10 @ 17:31:32
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback