Så trött..

Känns som jag skulle kunna sova hela dagarna nu.. fryser hela tiden.. är kallt i lgh (har felanmält idag), kallt ute och kallt på jobbet.. sängen är enda stället de är varmt o skönt på..

Efter några roliga stunder i helgen så blev söndagen helt orklös.. gjorde ingeting.. kollade tv typ o diska, plocka lite o duscha..

Min bil startar ju inte och kan inte åka någonstans så därför ställde jag in träningen igår.. hade tänkt träna zumba men de är sent pass och vill inte ta bussen.. vet inte ens hur man åker buss.. haha..
Jag hoppas få hjälp med det snart..

Fick sms från M igår.. han frågade hur läget va.. de va sådär för oss båda.. om han hade varit med mig hade han kunnat hjälpa mig med bilen.. han sa han kanske kan hjälpa mig nästa vecka men jag hoppas jag fått hjälp innan dess... Lampan i hallen gick sönder igår oxå... allt går sönder nu...

Jag saknar honom såå... kommer och tänka på bra stunder fyllda med kärlek men dessa stunder slutade ändå dåligt så de är att man tänker både och just nu... jag saknar honom iaf massor.. det är tomt..

Igår var jag och skulle unna mig lite skönhetsstund med att plocka och färga ögonbrynen... kan säga att jag blev bara missnöjd... :/ Gå aldrig till Xtreme beauty om ni ska fixa ögonbrynen... Jag har mer färg på huden (oj vad färgen fastnade på dig.. är du torr i huden? öhh borde inte du se de) formen på ögonbrynen är konstiga.. aldrig mer dit!!!!

Ok nu har jag klagat av mig lite.. hoppas jag får träffa mamma idag.. i need that....

Sol och -22 grader... brrrrrrrrr

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback