Nollgrader..

Efter någon vecka av riktig kyla så är det idag nollgrader ute och sol.. dock har solen varit framme även när de varit så kallt men nu är det bättre... hatar kyla..

Igår fick jag energi från nånstans.. har bokat Turkiet med mitt gym.. av en slump... ringde för att kolla hur mycket platser de va kvar o de va typ fullbokat... men jag fick en restplats på flyget... jag hade tur... ödet kanske?
Jag kände mig ändå jätteosäker när jag la på... var de rätt beslut.. vill ja verkligen åka.. jag missar nämligen resa med jobbet men jag tror det blir bättre... hoppas...

Jag fixade lunchlådor och plockade hemma, diska o gjorde grönsaker med dip igår... plus att jag var o hämta bananlådor o packade ner mitt numera ex saker... el en del iaf.. det är vissa kastruller jag har ingen aning om vems som är vems.. Jag måste acceptera att de är slut o kommer vara slut o att de är bäst så...

Pratade sen med lite folk på face hela kvällen...

Idag ska jag åka och träffa min vän E. Det blir bra... jag ska ju göra roliga saker så bara o fara....

Ska göra mig i ordning...

Ha en bra dag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback