Nervvrak..

Jag har varit ett nervvrak senaste dagarna... om det beror på roliga veckan har jag ingen aning om.. men jag har iaf varit sååå ledsen.. gråtit o tyckt synd om mig själv... jag är förvirrad o sen vet jag inte vad jag har haft för känslor... jag kan inte sätta de till ord... saknad o tomhet kanske....

Jag fick upp hoppet igen o sen blev det inte som jag tänkt.. mina tankar rusade iväg helt utan anledning i måndags o de satte sina spår... har hållt på fixa med bilderna som jag måste bränna på skiva o de har väckt känslor o minnen...

Har träffat M varje dag denna vecka dock har de inte varit såå farligt men i kombination med allt annat så.. har känt mig ensammen o övergiven av mina vänner trots att ja ändå pratat med dem... :/ Jag förstår inte mina känslor...

Just ja har oxå pratat med Ms mamma men de kändes faktiskt bra.. har tänkt på henne sedan de tog slut.. o sen hörde jag en jättebra bachata låt o de väckte minnen igen.... varit en tuff vecka psykiskt...

Igår hörde M av sig o ville komma förbi han va på träffa kompisar turne.. de va faktiskt bra.. vi prata, skratta o va som vi borde ha varit förut... utan hålla om o pussar o mys... dock hade jag svårt o inte krama honom innan han åkte o säga att ja saknar honom.. men men... så kan de gå :)
Han frågade om jag kunde hjälpa honom med nåra saker o ja kan ju inte säga nej... jag kan svenska språket bättre än honom.. dock lär han sig mer o mer nu o igår verkade han så himla glad men sen såg han bekymrad ut fast de angår ju inte mig längre... han va så snyggt klädd o ryggen verkade bättre...

Jag längtar till helgen för då ska jag o mamma o se nya showen på Pite Havsbad.. La Rouge eller vad den nu hette... jag äääälskar shower :) Sen är det löning oxå tror jag.. de är aldrig fel...

Jag sover väldigt dåligt igen.. vaknar vid 3, 4 eller 5 på morgonen... bara sådär... har kunnat somna om ibland eller så ligger ja o drömmer... de är så jobbigt...  har inte börjat träna heller... jag förstår inte varför det är så svårt o inte komma till träningen??? dock har jag inte haft någon bil i veckan så liite därför..

Såg en sak på posh24 som jag måste dela med mig..
http://www.posh24.se/sandra_bullock/sandra_bullocks_son_ar_otroligt_sot

Hur söt är inte hennes son??!! jag har alltid velat ha ett mörkhyat barn... de är såå gulliga :)

Hej då för nu

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Skickar över en kram :)

2012-02-23 @ 12:50:39
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback