Mysigt..

De blev en bra alla hjärtans dag kväll.. :)

Efter jobbet gick jag hem o skotta fram bilen.. (snöade o blåste igår).. sen åkte jag till mammas husvagn där min bror o hans familj oxå fanns på plats..
Vi käkade mammas goda mat o pratade... min minsta brorson (fast han är inte så lite 9 år) är som en pajas.. han är så rolig.. :) Fick många skratt... så härligt.... :)

For o handla lite sen o hem o duscha/kolla tv...

En bra dag.. :)


De som va ännu bättre va att M ringde.. eller först hade han skickat sms.. tre st men jag hörde inte telefonen förrän han ringde... han ville ha posten.. men frågade oxå hur jag mådde o så... han va förkyld o lät så ynklig... han sa faktiskt beso=puss när vi sluta prata.. blev lite förvånad.. ska träffa honom idag o lämna post..
Faktiskt kändes de ganska ok när vi slutat... visst saknar honom lite mer när jag hör hans röst men annars kändes de ganska lugnt...

Ny dag... ska förbereda inför mötet imorron så har möte med lokalen där vi ska vara senare...

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Hugha, bor hon i en husvagn mitt i vintern?! :)

Kramis

2012-02-15 @ 19:32:44
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback