Känsla..

Det är svårt att beskriva känslan jag har just nu... :/

Träffade M förut o lämnade post och fick även översätta lite.. han hade besök igår men eftersom han inte fått posten förrän idag har vi missat de.. sa att han måste ringa till dem o förklara.. dock vet jag inte om han gör de.. men jag hoppas verkligen... jag känner ansvar för sånt men vet att de inte är min sak längre.. hans liv angår inte mig...
Men ändå känner jag att jag vill hjälpa honom typ.. eller jag vet inte men göra nåt.... men som sagt de angår inte mig längre... de är verkligen svårt... :/

Annars kändes de ganska ok o träffa honom... fick kindpuss av honom... när han ringde igår blir jag så kluven vad han egentligen vill.. fast jag vet egentligen vad han vill.. hans alla hjärtans dag sms jag fick först på dagen.. ha en bra dag kompis... jaja.. han behöver inte betona såå mycke hur kompis vi är..

Känner mig irri idag...

Har iaf fixat några av mina måsten och det känns jäkligt bra :) Dock har jag lite kvar...


Längtar till nästa helg....

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Det är det värsta som finns, när folk betonar på ord som "hej KOMPIS" eller "hej GODING" (när man INTE vill bli kallad det) ;)

Kramis

2012-02-15 @ 19:34:13
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Angelica

Förstår att du har det tufft just nu, det är aldrig roligt när ett förhållande tar slut men hur illa det än kan tyckas låta just nu så var han antagligen inte rätt kille för dig och då är det ju bättre att få veta det förr än senare! Jag skickar massa styrkekramar till dig!!! En vacker dag har du din prins som förstår det vettiga i att aldrig släppa taget om dig. <3

2012-02-20 @ 18:47:17
URL: http://angelica1987.blogg,se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback