Inte fattat..

Jag tror inte jag riktigt fattat att de är slut... eftersom han varit borta så mycket så har vi inte heller pratat så mycke (dock har vi sagt godnatt varje kväll men inte nu).. Hans grejer är kvar o hans post kommer fortfarande.. hans namn står på dörren...

Vi har setts o vi kramades då... vi prata igår o han sa puss när han la på... men kanske va på automatik.. sen gjorde ja klantig sak igår... mobiltelefoner borde spärras när de är slut... så man inte kan skicka dumma sms.. fast jag vet inte hur han reagerade... jag vet ingeting...

Jag vet bara att det är tomt och mörkt när jag kommer hem.. jag hatar verkligen de :(


Tur jag har mycket på jobbet iaf...


-21 grader idag.. man känner att man lever iaf.... för man fryser så jäkla mycke.. brrrrr

Kommentarer
Postat av: Emy

Be han göra adressändring och hämta sina saker.. för att ha allt det runt dig, få hans post osv, gör det bara svårare för dig att gå vidare.



2012-02-06 @ 21:38:50
URL: http://rednalyn.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback