Horoskop

Är ganska kul att läsa... min mamma visade detta för mig igår.. :) 

Tidningen Allas horoskop för 2012..

Lejonet.. Självsäker madam

Endast det bästa är gott nog för här tanten, så du är en fasa för alla dem som jobbar inom servicebranschen. har du blviit felbehandlad så ryter tanten i dig ifrån. Du är egentligen inte särskilt otrevlig, men du är mycket bestämd med vad du vill ha och hur du vill behandlad. Gud nåde den kypare som serverar dig biffen genomstekt när ...
du vill ha den blodig. Eller den stackare som försöker slinga sig undan ett egenhändigt och uppenbart misstag som drabbar dig.
Lejon köper inte vilka undanflykter som helst och är aldrig sena med att visa sitt missnöje i sådana situationer. Lejon ska få det de vill ha, annars blir det tantfight.
Du är alltså en självsäker tant, har alltid varit, och du skrider fram med högburet huvud och självklar pondus. En sådan kvinna många beundrar för både stil och framåtanda. Ju mer du mognar, desto mer attraktiv blir du, så med åren blir du som ett riktigt gott lagrat vin. Vino tanto.
Kärlek: Ditt självförtroende och dina höga krav gör att du riskerar att skrämma bort potentiella partners, så du behöver en stark person som kan matcha dig. När du väl har funnit en sådan blir (kärleks)livet ett äventyr med full fart, spännande utmaningar och mycket lek.

Stämmer verkligen när det gäller att jag säger ifrån.. hihi.. det gjorde jag senast i helgen när vi var på show o en kille framför sitter o pratar till sin bordskamrat så jag hörde honom mer än vad de sjöng.. jag sa ifrån såklart.. :)

Min mamma visade oxå en artikel om en kvinna som va i ungefär samma sits som mig.. fast hon är äldre o har barn osv.. dock var det ganska samma med att man måste älska dig själv först o ha en positiv inställning... Som hon skriver i artikeln, det handlar om självrespekt, tacksamhet och en positiv syn.

Just idag är jag såå trött för jag vaknar hur tidigt som helst :/ Vet inte vad jag ska göra med min sömn... Jag går o lägger mig tidigt så de är inte om det.. jag somnar inte heller när jag kommer från jobbet.. vet bara inte vad det är som gör att jag vaknar vid 3-5 tiden? Gjorde ju samma när jag var med Ed.. kunde vakna bara sådär men inte såhär länge..

Helgen va bra annars.. de va mys o umgås med min mamma :) Dock var showen urkass!! blev sååå besviken.. falsk marknadsföring skulle jag säga.. ingeting hade med affischen att göra i showen... de borde haft en cirkusdirektör istället... jag var inte den enda så detta handlar inte om min negativa inställning.. våra bordsgrannar sa att dem var amatörer... andra människor gick innan showen ens var slut och de fick inga applåder för några extra nummer... vilket shower annars brukar få... jag har varit på en hel del shower, Western Farm, Pite havsbad tidigare år då de varit suveräna, Wallmans salonger, Dominikanska showerna på hotellet.. Men denna show fick knappt applåder överhuvudtaget... jag rekommenderar inte Le Rouge showen...

Ny vecka och snart ny månad... och just nu är jag för trött för att känna motivation till något.. jag vill bara gå och lägga mig...

Har fått flera sms från Ed i helgen... dock inget sen lördags natt.. och inget från M alls..

Ne ska göra lite nytta nu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback