Helt galen dag..

Var det igår alltså... va på lunch me M o hans kompis o bara de va mysko.. men de gick bra... sen när ja va på väg hem hörde hans kompis/ex av sig till mig.. hon ville ta en fika... o ja träffade henne o vi satt o prata lite.. de va intressant...
Kändes ganska ok när vi skiljdes åt... hennes sambo fråga om ja skulle på salsafest dagen efter men sa att jag ska till Pite.. visste inte ens om att de va fest sa att jag får ingen information om sånt längre.. Jag står ju utanför den kretsen nu...

När ja kom hem fixa ja o greja så man är fin idag.. när vi ska till piteå... :)

Sen fick jag ett helt oväntat samtal... från dominikanska!! skickade sms o frågade vad vill du.... sen fick jag massa smör sms... tittade på kort o kommer ihåg dig.. my baby my love... skrev att han skulle fokusera på hans baby istället... ja hans dotter är så oskyldig o att världen va mer perfekt när jag var i den eller nåt sånt skrev han.. sen skrev han att han har ingen annan tjej o bla bla... bad mig förlåta honom o massa my love o allt... pffff..
jag tror han sett att jag är singel igen o hör av sig... han saknar väl pengarna jag skickade till honom.. han behöver väl dem nu när han har barn....

Men en del av mig tänker... hm.. de har gått ett halvår nu o han har inte glömt mig.. är de för mig eller pengar??

Men nej jag ska inte falla för frestelsen.. jag vet hur bra dem är på att smöra o svarade honom sist att jag älskar någon annan...

Jag har träffat M varje dag denna vecka men så fort helgen kommer så hör jag inget...

Igår videochattade jag med en kompis som sa att jag hade ett ljus i mina ögon igen... igår va de så konstig dag så man kunde bara skratta... men idag funderar jag...

Ska snart bege mig till Boden o hämta mamma o sen mot Pite och show... Le Rouge heter den.. inte La... ska bli kul.. bäst o ladda kameran.. :)
Vet inte vad jag ska ha på mig.. det får visa sig...

Jag vaknade 5 idag igen!! somnade om till 8 men sen var det kört.... förstår inte varför jag inte kan sova??!! o i stort sett alltid kl 5... bläää..

Ha en skön lördag....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback