Avslöjandet....

Om ni inte har listat ut det ännu så jo jag väntar en liten en :)
 
Igår var vi på ultraljud.... det var en häftig o magisk upplevelse o se att de faktiskt finns något i magen... har inte känt så mycke rörelser ännu... jag är nu i fjärde månaden... vecka 18 enligt Bm på sjukhuset....
 
 
Är ledig så dagarna har flutit in i varandra... vet knappt vilken dag det är... har iaf lyckats vända på dygnet..
 
Snart är det nytt år... 2013 knackar på dörren.... startar det nya året med att flytta.. vi får inte lgh förrän 2 jan. sen ska de tapetsera sambon o hans pappa gör det... o sen får vi flytta in... hoppas det går smidigt... har inte börjat packa än.. hm.... känns som man har tid kvar :) Nyår först.... en sak i taget....
 
Gott nytt år på er...

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS!!! Va kul! :) Tänkte nästan att det var så men va ändå lite osäker där ett tag när jag läste bloggen om 4 generationer nästa år... *rodnar* Med andra ord så känns det bra nu då?!? :) Lycka Till och hoppas att du mår bra. (Förlåt om jag varit dålig på att höra av mig, men jobbat heltid hela hösten). God fortsättning och Gott Nytt År. Kram/Anna

2012-12-29 @ 19:14:29
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Visst är det häftigt! :) Och snart känner du säkert av lite rörelser - brukar kännas som fladder till en början... som gaser i magen nästan ;)
Kramis

2012-12-29 @ 23:30:03
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback