Snart ny månad..

Tänk de är september snart.. ojoj... vädret är redan där.. inte ens + 10 grader, de regnar  o nu börjar träden skifta färg o kylan smyger sig på... fyy nej ja är inte redo... brrr...
 
Veckan har varit bra... vill nästan nypa mig själv o kolla om de är sant :)
 
Måndagen va bra, mötet gick bra o va hemma efter 20.. fick lite kväll med älsklingen :)
Tisdagen va ja o träffa kompis o fika me henne.. kom hem vid 20 tiden då oxå så fick lite tid med älsklingen igen... jag saknar honom tom när ja är på jobbet... hihi..
 
Igår va han ti ökx han åkte när ja jobbade o sen pratade jag med honom lite på telefon o han va så gullig.. va liite skönt o ha egen tid men saknade honom.. han kom på natten o ja hade somnat men vaknade då.. äntligen :)
Hans mamma följde med så får se va som händer.. jag vet aldrig vad som händer... både bra o dåligt för mig som är en extrem planeringsmänniska...
 
Träningen går åt skogen.. :/ mån-ons är de bästa träningsdagarna o denna vecka har ja inte kunnat träna.. el kunde igår men skyller på att ja inte har nån bil o att de regnade... sen nu är de inge bra pass eller inga pass alls som jag går på så ingen träning från torsd-sön.. jag vill träna men ändå hittar jag på orsaker att inte träna.. inte ens gå promenader el nåt... måste skärpa mig!!
 
Idag har jag varit o lämnat blod som blodgivare.. har tänkt de flera år o har fått tid flera ggr men inte gått.. men nu äntligen :) de gick bättre än ja trodde.. var inte snurrig el nåt sånt... känns som man gjort en väldigt bra gärning nu :) Fick välja mellan två trisslotter el presentkort o tog trisslotter o vann 50 kr :)
Vill ni oxå bli blodgivare gå in på www.geblod. nånting.. kommer inte ihåg.. kolla google :P
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback