Oj..

Tiden går så fort så jag glömmer att uppdatera här.. el så är de för att de inte händer så mycke.. hehe.. kommer inte ens ihåg va ja gjorde i veckan.. hm..
 
Helgen har kommit o passerat igen.. gud så fort de går.. snart är augusti över o hösten närmar sig.. förra veckan va de underbart varmt o idag är de sol men kyligt i luften.. kan verkligen säga att ja har för lite kläder på mig ida.. brr..
 
Helgen va bra.. va med min sambos kompisar o hälsa på dem.. lekte i en lekpark.. haha.. kul va de.. man måste ha barnasinnet kvar ibland.. på lörd va de slappa på dan o sen på kvällen va de musikens makt el nåt i stan.. hade ingen aning om de men vi var där iaf o hängde... hans kompis jobbade där så vi va oxå där.. träffa folk.. åkte iväg en sväng o fika me hans kompis tjej så man fick värma sig lite... blev en sen kväll/natt/morgon.. kom hem vid 6-7.
Igår fick jag inte sova ut för hans mamma kom... vi städade o tvättade igår iaf. .skönt.. :)
 
De känns så bra nu... el de går upp o ner men mest bra... fast mitt ältande förstör lyckokänslan... jag tänker o ältar på massa saker o jag blir tokig på mig själv men ja vet inte hur ja ska stoppa de... :/
 
På facebook finns bilder om ni vill se :)
 
Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)

Hoppas att du fått en bra start på veckan :D
Kramis

2012-08-21 @ 19:03:24
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback