Min dag

Idag är det min dag :) Jag fyller år idag.. vi säger väl 25 hehe...
 
Har varit såå fullt upp i veckan men jag har tagit dag för dag och nu är veckan snart slut...
 
Jag har ingen aning om vad som händer idag... min sambo ska överraska mig :)
Vet inte ett s*it va som händer... jag som alltid planerar annars o förresten brukar jag knappt fira min födelsedag.. bara bjuda på tårta och sånt till min bror me familj samt vänner... Brukar variera min vänskapskrets varje år.. är i stort sett bara en som varit varje år.. :)
 
Annars är livet toppen.. har hunnit stoooorstäda mitt hem oxå... såå skönt äntligen tvättat fönster, bytt gardiner och planterat om blommorna samt tvättat typ allt.. kuddar, stolsdynor, madrass, kudde/täcke o vanlig tvätt då. så skönt när det är gjort :)
 
På lörd är vi bjudna på bröllop oxå.. :) mycke som händer i mitt liv denna vecka...
 
Hoppas ni har de bra... ha en skön dag...

Kommentarer
Postat av: sussie

Grattis i efterskott.. Hoppas du hade en bra dag.

2012-08-13 @ 14:03:11
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se
Postat av: Anna

Såklart att man glömde något i helgen... :(
Förlåt att jag glömde din födelsedag. Hoppas att dagen var bra!!! :) Kram och GRATTIS i efterskott.

2012-08-13 @ 15:10:00
Postat av: Lisa B

Vad roligt att läsa att din dag var bra! Kramar :)

2012-08-14 @ 17:23:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback