Fredag..

Så skönt med fredag.. och löning dessutom.. perfekt :)
 
veckan har varit bra.. var på bio med min sambos kompis tjej o de va trevligt.. filmen grep tag i mig otroligt mycke.. Hope Springs hette den... visade ett par som hade varit gifta massa år o hade de dåligt (mitt skräcksenarie om dåligt förhållande) o sen att de gick parterapi osv... med Meryl Streep och Tom Jones och Steve Carell tror ja han heter.. den var bra fast med mina tankar va den inte så bra... haha..
 
Sthlms mötet va jättebra.. känner mig alltid så affärskvinna när jag reser med jobbet.. synd att man inte gör de oftare bara..
 
Sen kom mina tankar och förstörde gårdagen... :/ jag blir tokig på mig själv... jag kan inte slappna av och njuta av de som är bra... jag tillåter inte mig själv att vara lycklig och njuta fullt ut... jag kommer snart att förstöra allt och då har jag bara mig själv att skylla... :/
jag vet inte vad jag ska göra.... hur jag ska kunna kontrollera tankarna?
 
Snart helg iaf o de är såå skönt... vi är bjudna på födelsedagsfest imorgon.. såklart... varje helg är de nåt.. haha.. som en kompis sa.. de kompenserar för alla helger jag suttit hemma själv förut... haha..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback