Rusar iväg..

Denna vecka har gått fort o de gillar ja..

Veckan har mest bestått av möten faktiskt... måndag kväll möte o de gick bra.. sen tisdag åkte jag norrut till Kiruna (med tåg) de hade snö kvar o lite kallare än Luleå o mötet gick bra.. jag skulle prata inför folk igen o jag var glad att de inte kom så mycke folk... det gick bra :)
Nervös var jag som sjutton men så skön känsla efteråt.. :)

Kom hem igår vid lunchtid jag tog nämligen bussen tillbaka.. sen jobb o på kvällen träning... känns såå bra o vara tillbaka på träningen o inte behöva känna att de är jobbigt el att jag inte vill gå dit..

Idag blir det oxå träning o även imorron o på lördag är det någon speciell dag på Helex så de kommer köra lite extra pass.. bland annat Sh´bam vs Zumba.. :) de ska bli kul.. hihi.. brukar inte träna på helgerna men gör ett undantag...

Sen har jag inte så mycke annat planerat... sista helgen nu innan jag har två jobbhelger framför mig... så bäst o passa på o slappa :)

De händer andra saker i mitt liv oxå men de tänker jag inte berätta om här :P

Ha en bra dag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback