Påskhelgen..

Efter en otroligt stressig vecka så for jag iväg till min syster i Sthlm.. åkte torsd em.. var så mysigt o komma dit o umgås med dem.. :) På kvällen kom även min bror o hans familj... meningen var att överraska min styvfar som snart fyller 60 år. Jag är tydligen värdelös på att hålla överraskningar för jag råkade försäga mig att jag skulle dit o var nära på att försäga mig om min bror o dem... :/ Är inte med mening de bara händer :)

På fredag var vi iväg o shoppade lite... jag fick problem med mitt visa kort, de slutade helt att fungera!! *kris* Fick ta ut kontanter före och snart blir swedbank kontantlöst så hade väl tur att de hände nu.. deras råd va att skaffa ett till bankkort.. jag blir sååå förbannad att dem tvingar oss att vara beroende av plastkort o internet.. iaf under helgen fick jag föra över pengar till min bror som tog ut åt mig..

Hittade iaf min nya favvoaffär i fredags.. New Yorker.. o massa annat :) Vi överraskade min styvfar när vi kom tillbaka... jag höll mig undan så jag inte skulle avslöja något mer... haha... på kvällen kom två långa vita limousiner och hämtade oss... de va såååå coolt o åka limo :) Sen åkte vi till hamnen för att bege oss på Åbo kryssning... även min styvfars dotter o familj vad med o såklart mamma... hela familjen samlad!! :) De va kul faktiskt.. de spelade lite latino musik på kvällen men tyvärr verkade inte herrarna i min familj gilla de...
Dag 2 av kryssningen va lite seg o man gick mest o strosade o åt... vi hade bokat privat bastu oxå o de va såå skönt :) sen gick o strosade lite mer.... mycke dötid faktiskt....
På kvällen kom vi hem o då va vi så trötta så vi orkade inte mycke.. käkade o sen la oss :) Försökte se film men halva gänget somnade.. haha...

Söndag var vi igen efter mycket om o men o shoppade... city hade inte så mycket öppet så vi åkte till shoppingcenter istället... Nacka forum på fredagen o Farsta nånting på söndag... shoppade massor :) Men de va kul.. har inte shoppat på länge... hihi... På kvällen var vi o käkade thai mat.... koh phanang tror jag den hette vet inte hur de stavas... så god mat :) o så mysigt... sen hem o vi däckade i soffan...

Måndag packa o greja o sen avfärd till Arlanda o hemåt... :)

Hade sen en trevlig kväll med trevligt sällskap ;)


Dock sov jag sååå dåligt inatt.. :S Somnade efter 2 nångång... Idag har jag lite ont i halsen...

Saknar dock träningen i helgen... ätit så mycket o behöver träna.. haha...


Hoppas ni har haft en skön påskhelg..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad roligt att läsa att du har haft en underbar påskhelg! :)) Tråkigt med swedbank och att de vill att du har två kort,.. till vad för nytta, ska väl räcka med ett, tycker man!



Kram kram

2012-04-12 @ 22:16:49
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback