Helgen..

Efter några dagar då jag varit så off blev jag istället irriterad på allt o alla... fredagen va stressig for runt o höll på hjälpa kom hem vid 21.. pust..

Lörd vaknade jag på morgonen med hemsk magont o toabesök o försöka vila hjälpte inte så va tvungen o tvinga mig o spy.. de va nog första gången.. uscha.. men de hjälpte liite.. vilade hela dagen bortsett från en snabbis på stan... på kvällen kom C o vi hämtade våra klänningar från Colombia som kommit väldigt fort :) Sen hem till mig o göra iordning oss... Latinofest på kvällen som vi kom till vid 23.. lite sena men sak samma.. fint folk kommer sent :) Fast faktiskt var de Ms födelsedagsfest...

De va kul ibland lite jobbigt o sen väldigt kul o sen väldigt jobbigt.. :/ men mest roligt... dansade mycket med mina kompisar o lite grann bachata... fick någon dans med M oxå... Jag måste säga själv att jag var sk*tsnygg!! :)

Sönd kände jag mig bakis fast jag drack typ inget.. men då hade man kommit hem vid halv sju på morgonen så man var lite mör... :) Blev inget vettigt gjort denna helg!! Men men sånt händer...

Igår var jag o tränade två pass.. aerobic o zumba.. såå kul med aerobic o så jobbigt.. har verkligen saknat de insåg jag när vi körde... (de har bara ett pass i veckan resten är ersatt med sh´bam).. Ska träna två pass idag oxå är min tanke...

Längtar sååå till påskhelgen....

Liite bilder från helgen....

 
Jag och Carlos (en kompis) min kropp är så snygg på denna bild..


 Jag och Carina..

 Jag och Carolina.. hihi

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder på dig! och bara så du vet så är din kropp fin på ALLA bilder och inte bara på en! Kramar

2012-04-12 @ 22:18:35
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback