Trött..

Hur trött får man vara egentligen?? Helgen har varit lite sisådär.. sömnen har inte direkt varit som den ska vara, har känt mig bakis fast jag inte druckit.. haha..

Har haft besök i helgen iaf o de har varit mysigt fast blev inte som jag förväntat mig.. viss kommunikationsbrist.. :) Det blir väl lätt det antar jag när man inte riktigt känner varandra.. men man lär sig väl förhoppningsvis.. det var så länge sen jag var i ett riktigt förhållande där man faktiskt kunde träffas mer än en gång i halvåret..

Jag vet fortfarande inte hur mycket jag ska skriva eller inte...


Med Ed kan jag iaf säga att han verkar fatta nu.. dock fick jag mail från konsulatet i Domini där de inte fått något besked tydligen från Sverige att det är återkallat.. hm.. har mailat o ringt igen om de.. denna tidsskillnad gör ju inte saken bättre..

Får se vad som händer o sker..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback