Så glad men trött..

Jisses vad jag lagt mig sent senaste nätterna.. men jag får skylla mig själv :)

Jag är så glad just nu att jag håller på att spricka.. allt känns så himla bra just nu.. måste nästan nypa mig för att tro att det är sant.. :)

Här kommer ett fåtal bilder från sommaren och några av festerna. Finns mycket mer bilder för dem som har mig på facebook..


Sommarnatt i Luleå..


Fixad o redo för Carros fest.. :)


Fest nr 2.. den som var i helgen


Jag igen


Jag och en kille jag träffade på Carros fest :)


Jag och M igen..

Om någon dag ska jag fixa håret.. äntligen.. jag är såå less på min utväxt.. ska bli skönt med lite uppfräschning..

Hoppas allt är bra med mina läsare.. vilka ni nu är :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul med bilder..

Jätte fina kläder oxå och håret,fint med lockar :)



2011-09-08 @ 10:08:25
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback